Miljø og kollektivtrafikk
Økning i antallet TT-reiser
- Detaljer
- Overordnet kategori: Temaer
- Kategori: Miljø og kollektivtrafikk
- Publisert mandag 03. september 2012 01:17
Men øker antall reisende i den ordinære kollekivtrafikken, da sender Byrådet ut jublende pressemeldinger og varsler at her skal det satses mer penger.
Pussig, synes nå jeg.
Les Byrådets notat til bystyret
Ikke fornøyd med statusen? Fortell det til bystyrepolitikerne. Send mail, eller skriv i kommentarfeltet under.
Kommentarer
Vanskelig å få greie på status, men de holder på som før.
Sommren tar jeg buss, den er gratis. T-bannnne er ikke mulig å komme på med El.rullestol. Hvorfor kan ikke midt dørene få en liten el. rampr? Stockholm har jo klart det for mange år siden ifølge NHF. Hvor er honørbillettene for oss på hjul, TT? Vinteren kommer vi ikke frem med kolektiv, grunnet snø og is. Bekjymret: har SAMRES FÅTT FORNYET KONTRAKT 2 ÅR TIL?
De hold er ikke mål. Sammkjøringer; men de tar ikke hendsyn til når mann [kan hentes]må hentes, om morgenen, når mann skal være fremme eks. tid for jobb. Ang; hendsyn til avhengighet av hjemmesykeplien som også har en arbeidstid. Når mann må være på jobb til rett tid, men først må kjøre byen rundt, selv om vi blir hentet for sent. Bia.
Hva er de i forhold til? Året før vardet jo veldig mange som ikke torde reise med TT. På grunn av at de aldrig viste når de ble hentet eller når de kom hjem igjen.
Om økningen på TT er i forhold til første året med Samres i bildet, er jo økningen alt for lav. Da må det jo fremdeles være mange som ikke tør kjøre nok TT.
At Samres har kostet Oslo kommune penger er jo helt sikkert. Fremdeles kjøres jo to og tre personer fra samme adresse til samme adresse med hver sin bil. Mens de samtidig prøver de mest utrolige samkjøringer. Noen i Samres er heldigvis blitt lit mer lydhøre med hva sjåførene sier.
RSS feed for kommentarer til dette innlegget.